CruiseReviews.com    cruise-chat.com    cruise-chat.com  Hop To Forum Categories  Seereisenforum  Hop To Forums  Shiplovers' Corner    Welches Schiff lag in Wilhelmshaven?

Closed Topic Closed
Go
New
Find
Notify
Tools
-star Rating Rate It!  Login/Join 
Serious Cruiser
Posted
Hallo! Meine Schwiegereltern waren innerhalb der letzten 2 Wochen mehrmals in Wilhelmshaven. Beim Erzählen erwähnten sie, dass dort einmal ein Kreuzfahrtschiff gelegen habe, sie aber nicht erkennen konnten, welches.
Ich bin neugierig, weiss jemand um welches Schiff es sich gehandelt hat?

Posts: 35 | Registered: May 09, 2006Edit or Delete MessageReport This Post
Cruise Guru
Picture of HeinBloed
Posted Hide Post

Posts: 2622 | Location: In the heart of Europe: Germany... | Registered: May 23, 2006Edit or Delete MessageReport This Post
Serious Cruiser
Posted Hide Post
Das werd ich mal ausdrucken, klasse! Vielen lieben Dank! happy dance

Posts: 35 | Registered: May 09, 2006Edit or Delete MessageReport This Post
Master Cruiser
Posted Hide Post
Hallo MissT,

es ist die von HeinBloed gezeigt "Rotterdam". Das Schiff wird dort zum Hotelschiff umgebaut. Ansonsten gab es in der letzten Zeit keine Passagierschiffe in Wilhelmshaven.

MfG Mathias K.

Posts: 618 | Location: Albersdorf / Dithmarschen | Registered: September 05, 2006Edit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community  

Closed Topic Closed

CruiseReviews.com    cruise-chat.com    cruise-chat.com  Hop To Forum Categories  Seereisenforum  Hop To Forums  Shiplovers' Corner    Welches Schiff lag in Wilhelmshaven?

© All information contained in Cruise-Chat.com is the copyright of Internet Brands, Inc and may not be duplicated without the written permission of Internet Brands, Inc